Notícies

Iniciem ECODISTEX, un nou projecte que promou l’Ecodisseny

23/03/2018

Aquest mes de març s’ha iniciat un nou projecte coordinat per l’AEI Tèxtils, ECODISTEX, que se suma a altres projectes en marxa coordinats per l’entitat que tenen com a denominador comú promoure la sostenibilitat en el sector tèxtil: MIDWOR-LIFE, LIFE-FLAREX i PACTEX.

L’objectiu d’ECODISTEX, que tindrà una durada de 8 mesos, és dotar de coneixements d’ecodisseny a la indústria de tèxtils tècnics catalana perquè pugui incorporar criteris ambientals en la fabricació dels seus productes.

El projecte, que compta amb el suport de l’Agència de Residus de Catalunya, es durà a terme en col·laboració amb el Centre Tecnològic Leitat, expert en aquest àmbit.

Més informació

Comparteix aquesta notícia:

Notícies recents

Visita al soci Arpe

Visita al soci Arpe

L’equip del clúster va visitar el soci Arpe, líder en la producció de productes promocionals personalitzats de microfibra.

Enfortim llaços amb el Quebec

Enfortim llaços amb el Quebec

El 22 de novembre, l’AEI Tèxtils va rebre la visita d’un representant de la Oficina del Quebec a Barcelona (Govern de Quebec) i d’un representant de Montréal International.

Visita a la UPC

Visita a la UPC

El clúster va visitar les instal·lacions tèxtils de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) a Terrassa, dins d’una trobada oberta per presentar l’oferta educativa i les oportunitats de col·laboració empresarial amb l’ecosistema tèxtil català.

Pin It on Pinterest